onsdag 28 augusti 2013

Herre herre min gudinna

Va denna vecka har gått fort! Det är helt sjukt! Jag har redan gått 7 dagar i nya gymnasiet och det är fredag imorgon...shieeet. Känner mest wöööw. Juste kanske borde nämna att jag tror, inte säker, utan tror att jag vill börja blogga igen. Jag vet inte riktigt varför men mest för att skriva av mig eller nått liknande! I alla fall så har jag nyss börjat Kulturama Gymnasium och jag går linjen musikalartist! Då har jag alltså både sång,dans och teaterlektioner - - ett heaven för mig! Känner verkligen att jag kommit rätt nu och alla människor är så underbara! Så tack tack tack alla finisar i min klass. Ser verkligen fram emot dom här tre åren! 

Jag skrev så långa inlägg förra perioden jag skrev så det är nog bättre jag börjar med korta och flera istället. Sitter nu på tåget till stockholmoo och ska ha min första mattelektion! Kan knappt fatta det men är nästan lite taggad på den. 

Hoppas alla har haft en jävulskt grym sommar! 

Xoxo Lis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar