lördag 9 juni 2012

Alla människor har vunnit det största priset som finns, LIVET!

Hej hej hej, hoppas att några kommer att läsa detta inlägg även fast det tog nu ett tag sedan mitt första. Förlåt för det men det har varit mycket hemma och i skolan inför min skolavslutning! Men nu har jag i alla fall sommarlov och det är verkligen grymt ;) . Jag och min kära bästa barndomsvän ska hålla i ett dansläger v. 24 för barn som är mellan 8-10 och 11-12 och jag är så otroligt nervös och exalterad för att det är första gången jag lär ut dans på allvar och eftersom jag älskar dans så mycket så vill både jag och min vän att det ska bli perfekt. Så all ledig tid jag har haft har gått till att göra koegrafier.... spännande. under den här veckan som kommer då kommer jag nog inte heller kunna uppdatera men om jag får tid över kanske jag kan lägga ut en video på oss när vi dansar :) nog pratat om det... efter v.24 kommer jag att försöka att vara med mina kompisar från där jag bor eftersom jag går i skola i Stockholm hinner jag knappt träffa någon i veckorna. annars ska jag leva livet och steka i solglasögon i sommarsolen, äta glass, vattenmelon (som är ett måste), bada och umgås. Hoppas att ni som än läser detta inlägg kommer att ha en grym sommar 2012. Tycker verkligen synd om er som inte har slutat än och får härda ut tills på onsdag....hahah eller inte. Här får ni en liten bild på naglar jag målade exakt för ett år sen. 
Bumble bee :*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar