söndag 21 april 2013

Är munter idager!

hej mina trofasta läsare!


 har en superdag idag vet ej varför kan ha att göra med att jag har just nu världens fräschaste och bästa spellista på Spotify tack vare min käre vän Filippa! TAACK OM DU LÄSER! så jag har lyssnat på den hela morgonen!

kom ni ihåg jag snacka om mitt garderob projekt förut? i alla fall så är den på väg att bli färdig nu men är inte heeelt klar än, ni kan få en liten sneak peak


som sagt är den inte klar än, men ändå! 
jag håller ändå på att göra en "fotovägg" och det är så mycket svårare än jag trodde, hade tänkt mig att jag skulle sätta upp tusen bilder i ett mishmash men det blir inte bra då... så det kommer nog ta ett tag! jaja det blir nog bra i slutet. 


 HOW IS DIS GONNA WORK?

Juste jag åt frukost ute i solen imorse, det bidrog nog till att jag är glad också! aaahhh det var myys!
lyssna på Balaclava-Artic Monkeys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar