söndag 7 april 2013

Förnyelse

Sitter just nu vid datorn och tar en liten paus med lakritskola muuhms. stör mig otroligt på folk som säger som det stavas asså lakrits, man säger väl ändå lakriss jaja i alla fall håller jag nämligen på att göra om i mitt rum vill bli av med alla pryttlar jag har och usch haha de är sjukt äckligt dammigt överallt och min klädbyrå ska bytas ut mot en ...vet inte va jag ska kalla det så jag lägger upp en bild på när det blir klart! hitade fula gamla jeans som ska göras om till shorts också :)
 var tidigare idag ute och cyklade med mamma, riktigt fint väder och det var skönt och komma ut lite. Har haft feber och vart förkyld de senaste dagarna, blev sjukt arg för hade grymma planer som rubbades på grund av det buuhuuu :( mår bättre nu i alla fall! 

litt bilduuurs från påsken! skriver senare ikväll 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar