måndag 8 april 2013

Pannkakor!

åhh vill inte att denna dag ska ta slut. Har haft det så sjukt skönt med huset för mig själv och hög musik! men skolan måste ju komma...Försökte mig på att skriva lite på teknikuppsatsen och idrottsinlämningen men det gick inte att skriva. Jag började bara göra massa annat hela tiden, skulle behövt nån bredvid som peppat mig till plugg men nää! så jag har fortsatt att göra om ett par ljusa jeans som har blivit uttöjda av för mycket tvätt, så de är nu lite som boyfriend-baggy byxor som jag gjort hål i. vet inte om de blev så snygga men jaja bättre än innan! :)

veckan innan påsklovet sökte jag in till 8 st olika estetiska gymnasielinjer (sång,dans, teater, musikal) och jag har bara fått svar om poäng från några och försökte ringa resten idag! är så sjukt spänd och pirrig för mina resultat men inga av det jag ringde till ville svara. Har även tappat bort mitt lösen till gyantagningen,oppsi, så jag får vänta ännu längre...suck

Pappa frågade om jag ville göra pannkakor, så det och soppa blev dagens middag, grymt gott!




                                           mästare på att steka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar