torsdag 23 augusti 2012

Hej igen allihoppa (ni som inte finns...)

Har inte skrivit på för länge och känner att jag är världens sämsta bloggare! Finns ingen värre...! Tänkte att nu när skolan börjar så för att bryta av från den dagliga rutinen och mitt bland alla läxor och skit sitta och blogga! Så får vi ju se sen hur duktig jag kommer att vara på att uppdatera ;D

Min sommar har varit helt crazy! Både sorgliga och roliga saker har hänt: min farfar gick bort i sommras så jag har varit med min farmor mästadels för att hjälpa henne, mina kusiner var där och det var jättebra även fast det känndes tomt såklart.
Jag har bilat ner till italien med min far och mor!
Vandrat och bestigit berg i norge
Haft regniga veckor på mitt landställe
Och känat pengar på ett dansläger
Och so on...
Hoppas att eran sommar har varit grym! (lite svårt att ha det i sverige pga vädret men varför inte bara göra det bästa av saken ;) ) så nu tänker jag lägga ut lite bilder från min sommar och hoppas att nånstans finns det någon som är intreserad av att läsa detta! Hah.. Hejhejhej! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar