fredag 24 augusti 2012

Tillbaka till rutinerna! Fredag

Första dagen med schema och första musiklektionen med nya musikläraren! Musiken/sången var faktiskt bättre än förväntat och hoppas att det fortsätter så fram till konserten i oktober! :)
har precis kommit hem från en liten shoppingtur med pappa, dett blev gummistövlar och ett par riktigt grymma byxor, bilder kommer ;) dock har jag ont i fötterna från mina skor (men jag älskar de ändå) Och är otroligt hungrig...!
Typiskt mig, alltid hungrig, behöver en springtur men lata jag ska bara slappa ikväll och så får jag träna imorgon! På tal om imorgon så kommer min käraste barndomsvän Linnea :* det ska bli grymt kul, var länge sen!

Foo fighters, Queen, Elo, och annan grym musik spelas just nu i huset och det börjar lukta mat hihi...
Hoppas i alla fall att ni får ha en grym fredagskväll! :D tack för mig,hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar