torsdag 23 augusti 2012

Snabbstart!

Blir så sjukt avundsjuk på alla människor som ska gå i sånna här "chilla" skolor där de inte har vanliga lektioner första veckan utan bara strosar runt och gör typ ingenting...suck! håller ni inte med? i alla fall, alla som går på AF känner nog igen sig att vi inte går i en sån här "chill" skola. nej. första dagen gick alla högstadie elever från 9-14 och idag 8-14 (vi fick samhällsuppgfter och gick på musseum) och imorgon ska vi redan börja följa schema! inte konstigt att jag redan har huvudvärk. Sjöng upp för vår nya musiklärare idag och vill inte gentligen tänka på hur det gick efter att knappt sjungit huvudklang på 3 månader. Blev i alla fall kvar i samma stämma - 1:A sopran. :)

Har nu precis målat naglarna och kände verkligen inte att idag var en kreativ dag så det blev helt vanligt matallic-grönt!    tänkte precis skriva att jag skulle bara ta det lugnt och dricka en kopp te innan jag somnar men så kom jag på att alla skolböcker ska med imorgon till skolan åhhh varför??? vill verkligen ha sommarlov.

ställer väckarklockan på 5.30 och borstar tänderna, måste få min skönhetssömn haha... Godnatt alla vakna männsikor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar