tisdag 28 augusti 2012

Nu börjar det!

Just nu sitter jag för första gången på 2 månader å 3 veckor och pluggar...! Lärarna ska alltid börja med sådan rivstar yey! Och alla elever tycker det är så fantastiskt! Nej. Jag har två sidor i fransk med en lång text som ska översättas och kunna talas flytande. Tills på Torsdag! Hur tänker lärarna, som om jag suttit hela sommarn och prata franska för skojs skull liksom... Åå ja det är väl bara rycka upp sig och sätta igång nu när betygen är så viktiga inför gymnastiet!
Jag har även en hel del historia att läsa (som jag har noll intresse i) känner att detta inlägg blev däppigt och säger då att det kommer ett recept ut senare ikväll! :) hoppas att ni inte är lika dåligt inställda på det första läxorna som jag och önskar er lycka till!

Puss!! (lagon mainstream sådär)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar