fredag 28 september 2012

Då när kroppen inte hänger med

Vi vet nog alla känslan av när man vaknar på morgonen och kroppen orkar inte röra sig en millimeter. En sån morgon hade jag imorse.

Om jag ska vara ärlig så tänkte jag stanna hemma från skolan på förmiddagen och låtsas vara sjuk för att plugga på lite extra på detdära SO provet på 100 sidor, och sen på efetermiddagen åka och skriva skiten.
Men olyckligtvis så blev jag sjuk på riktigt!!! Huvudärk/migrän, feber och magont och missat prov, kan det bli bättre? Så himla irreterad på allt för nu kommer detdär provet ligga bakom mig och gro en klump i magen för att jag inte gjort det.
Momor kom över för en timma sen och håller mig sällskap, haha känner mig som ett litet barn! Nämen till skydd kan jag säga att hon bor precis bredvid och hade inget annant för sig ;) kanske kan fråga snällt med rådjursögon om hon vill baka bullar.

Hoppas att ni i alla fall har en grym fredag med vänner och sås. Och inte ligger som jag och jämrar mig.

Kramizar!

(skolfoton kommer nästa inlägg! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar