söndag 2 september 2012

Spexfoto!

Silvertejp+text+filmteam+alla filmers olika karaktärer = 9e's spexfoto 2013! Haha efter en jäkla lång diskution kom vi tillslut fram till temat! (fråga mig inte om varför just silvertejp. Det bara är så. ) ;) jag och Agnes AAF ska såklart vara PiffochPuff, jag piff :) hih satt idag och gjorde lite grejer till våra kostymer, bilder kommer imorgon! Det kommer bli grymt jag säger det bara.


Äem har just pluggat i två timmar och kännde att jag var värd att blogga lite.
Det var jättekul att träffa tjejerna igår och kräftorna var jättegoda. Suuperkul att jag stannade och sov över hos Emma, det var allt för länge sen vi hade träffats!

Hur känmer ni för skola imorgon då? Njaa inte så taggade va... Ska äta mat nu!

Måste komma på något att avsluta mina inlägg med! Har nån nått förslag?

Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar