lördag 1 september 2012

Kräftskiva!

Fortsättning på gårdagen! : Åkte efter skolan direkt hem till min yngsta storebror och hans sambo som bor i Tullinge och hälsade på! De har nyss flyttat in och fått det otroligt fint och mysigt. Vi fikade och myste med vääärldens sötaste kattungar de nyss fått. :') efter det så åkte jag in till Gloooben och träffade min älsta storebror och hans sambo haha och så hade vi världens bästa kväll! Maten var super och konserten var...ja ni såg mitt lilla utbrott i förra inlägget! ;)


Ikväll så är jag +mammaåpappa bjudna till min barndomskamrat som har kräftskiva med två andra familjer! Våra mammor ska innan springa tjejmilen tillsammans och sedan efter komma till skivan :) det ska bli grymt att träffa Emma, Matilda och Lovise igen!

Kissemissar (gillar vanligtvis inte katter men kom igen! KATTUNGAR! :') )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar