torsdag 6 september 2012

Lill Fredag

Har precis ätit upp världens godaste middag med mammi, pappa är på konferens...
Vi åt salad med avokado,rockula,parmesan,pinjenötter,citron,basilika. Kyckling stekt i vitlök,lime,citron och olja. Soggersnaps och taglatelli! Asså guuud va gott det va! Skrev det i fall ni undra liksom.

Skoljoggen är imorgon! Å jag är förkyld har hosta och halsont... Vill inte försöka undvika den 5 km lång springturen nejnej men asså mamma sa att jag inte fick vara med!!! Haha yeah right... Får se hur det blir med detdär (bloggar från Agnes mobil imorgon på dan! )

Tomorrow ska jag träffa Emma!!! Inte den emma jag va med förra helgen utan en annan...
Ska i alla fall åka med henne från stockholm-hem (hon har landställe där jag bor XD) hahah.... Ojojoj
Ehm vi ska i alla fall vara heela helgen och det kommer att bli GRYMT! hoppas att ni har kuliga saker för er fre-löhördag-söndag.
Konstigt jobbigt inlägg.känner mig splittrad. litt bilder från veckan.

200 meter från mitt hus!
VÄRLDENS BÄSTA JAG INTE KAN LEVA UTAN!
my outfit!
Glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar