onsdag 5 september 2012

Ett leende och Tja kan göra ens hela dag!

Walla! Sitter och kollar på William Spetz på SVT1 en av mina stora föreblider.... Gillar hans brillor! ;) hah nämen sorry att jag inte bloggat på nån dag, men jag har haft fullt upp.
Ska egentligen göra läxor men har just nu ont i magen och saknade att blogga!

Jag ljög. Nä nämen jag skrev ju att det skulle vara spexfoto i måndags, men det blev inte av och det var tur det för att Agnes var sjuk. Jag kunde ju liksom inte vara Piff utan Puff!!! Såå det blir på onsdag nästa vecka istället :)
Har sedan i måndags drågat mig genom skolan, gjort läxor, bärt runt på nässpray och sovit.

Jag har blivit förkyld! Klassiskt skit som alltid kommer till mig när jag kommer tillbaka till skolan efter ett lov.... Ohhh i hate it! Så har gått runt med halstabletter och skit hela dagarna...

Bloggar imorgon igen!

Veckans mission: bli friskt, strunta i att jag äter choklad ofta och börja putsa mina glasögon, ser ju inte ett skit!

Hejhejhej
Spetz!
Tatoo i want
Min lilla väggis ovanför sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar