onsdag 12 september 2012

Teater!

Imorgon börjar min teater, avancerad tre timmars! Det ska bli grymt kul och jag kommer gå där med Matilda. Är faktiskt lite nervös eftersom jag inte vet på vilken nivå teaterkures kommer att vara och vilka övningar och så... Har ett mardröms senario att de säger: Lisa varsågod att gå upp på scen och spela en av shakespears monologer!
... O.o då blir det jobbigt
Helt ärligt tror jag inte att det kommer hända, men ändå liksom.
Eftersom teater är i Stockholm och jag bor på vishen så kommer jag inte komma hem förens halv 10, men det är det nog värt, hoppas jag. Jag får se imorgon :)

(bilder från spexfoto som vi hade idag kommer upp + lite andra)

Dagens underbara låt!

Slumber- NEEDTOBREATHE
Not over you- Galvin DeGraw
Young dad- Hoffmaestro

Sneak peak på bild från helgen med Emmusch! :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar