lördag 1 september 2012

GAGA! LADY GAGA!

FREAKING F*UCKING LADY GAGA BORN THIS WAY BAL, VAR TOTALT GRYM! Behövde få mitt lilla utbrott... Vaknade nyss och kom på att jag inte berättat på bloggen att jag skulle se Lady Gaga! Fick i present av min äldsta broder och hans sambo att kolla på hennes konsert i globen :D fick dock vänta ett halvår på konserten men det var värt! (fyller 5 februari) jag har aldrig varit något stort fan av henne men jag kan alla hennes låtar och jag älskar hennes ARTPOP! nu på konserten blev jag helt otroligt överraskad på att hon var så bra och sjöng så bra live så jag gillar henne verkligen nu och är rädd för att bli ett fan! ;)
Hennes dansare var grymma och blev avundsjuk på att inte jag var med haha...
Har mer och berätta men vet det är tråkigt att läsa så lång text så jag gör ett till inlägg hihi!

Bildöör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar