söndag 1 september 2013

30 Agusti - 1 september

Hej alla söndagsångestare! 

Vill först bara nämna att inlägget som publicerades imorse skulle gjort det i fredags igentligen men det ville sig inte! ojdåå ojdåojdåå. En annan sak också är att jag sa att jag skulle skriva ofta för att slippa summera flera dagar... det gick ju skitbra kännde jag. så för dig (om du finns) som lädser, tycker jag nu synd om dig!
'
 I alla fall, hoppas att ni har haft en bra helg. (SISTA SOMMARHELGEN) Det har jag, i fredags kväll så åkte jag bara hem då mina båda brorsor och deras sambos kom hem + min ena brorsas dotter! så för er som har missat min hysteri så är jag Faster! det känns verkligen så sjukt konstigt, underbart, läskigt och allt man kan tänka sig. framförallt känns just f a s t e r väldigt gammalt haha. lilla livet är en tjej som föddes 12 augusti och hon heter Teresia, sånt här namn man inte tänker på så ofta men när jag väl hörde det så ba: nämen oj juste, va fint! 
Så hela kvällens uppmärksamhet riktades till henne <3 på lördagen så kom både farmor och mormor hem till oss till nått slags "fika för teresia med familjen samlad" gud va larvigt det lät, men så var det. Åkte på kvällen sedan in till sthlm för att umgås med några från min nya klass, tack förresten det var sjukt mysigt, för att sen åka hem igen. 

idag hade jag värsta listan på söker jag behövde göra, måste göra sådanna för jag blir så jävla förrivar annars, just på söndagar. Det stog sångträning, öva dans, skriva uppsatts och annat jobbigt skit.

just nu är mamma och pappa ute och springer och såklart är jag inte med haha. söndagsångesten är här mannar.

förlåt igen för långt inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar