torsdag 12 september 2013

Tung packning

Innan jag börjar klaga så ska jag skriva FREDAGFREDAGFREDAAAAG!!!!!! SÅ UNDERBART HÄRLIGT! Och meddela att igår var jag juh på teaterlektion på calle det var så underbart, träffa de härliga människorna (ADAAA ❤) , magiskt duktiga läraren och såklart utveckla mitt agerande! Vi fick även två nya elever och jag tror de kommer stärka våran grupp, dom kom in väldigt fort och det kändes väldigt bra! 

Nu till det klagiga. FYFAN vilka tunga väskor jag har, detta skyller jag på min älskade AAF för hon fyller år imorgon och ikväll ska vi kolla på Linnros på grönan. Är hjärtligt kär i honom och hans låtar är min terapi så det kommer bli amazin. Mina tre väskor är proppade med skit,kläder, present, gympakläder och BLÄÄÄÄ 
Mitt skosnöre har även gått upp och jag har jättebrottom till skolish!

Detta inlägg sög men jag klagar på för lite sömn, försenad till skolan och att jag är skitglad, övertagad.

Set är fredag mannar ha en magisk kväll.

AAF 
Tunäääälbääänäääää 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar