onsdag 4 september 2013

Buhu me

Sjuuk och äckligt. Har proppat i mig c-vitaminer för att döda bakterierna och det verkar funka. Har så jävla mycket kul framåt helgen och veckan så jag villvillvill bli frisk!!!

Tänkte ta upp en sak som jag har funderat över länge. Min sång. Jag har velat lägga upp nånting på internet när jag sjunger men har inte vetat hur och om det ska va nån knasig video med dåligt ljudupptag och en ful webbkamera med dålig vinkel så vill jag inte. Men så kom det otroliga soundcloud och jaaa folk jag är efter. Men så jag spelade in där en liten snutt när jag sjunger med "sharade" så att säga, inte till någon (något?) socialt media och ingen lyssnade på den haha... Så nu lägger jag upp den här för att jag vet inte, börja någonstans tror jag. Så varrsejgood och lyssna mannar! 

http://m.soundcloud.com/lisa-holmgren/taste-of-stay-me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar