lördag 7 september 2013

NAUSE

HjoVar på grönan igår och såg nause med min bästa vän och barnsdomsvän, Lollo. 
Vi träffade också lite folk från min klass och annat sjukt mysigt folk. Hela kvällen var magisk. Snubbarna i Nause är sjukt snygga och drog igån publiken nått enormt! Så tack så jättemycket folket jag var med!

Innan jag drog till grönan osv osv *uffe-mannen everybody* så tog jag en snabbisfika med AAF och vi snacka igenom veckan som gått. 
Sen hämtade jag upp Lollo på Tc och så gick vi och åt på vapiano. Foodgasm. 
Scheeeen så tog vi en snabbisshoppis och åkte till grönan. Then The magic happned. 

Just nu så är jag hemma hos min barndomsvän Emma med lollos familj, Matildas familj och min familj på kräftskiva! 

Ha en trävlig kväll foks så bloggar jag lite roligare imorgon. Ska nämligen "plugga matte" så då kan jag ju ta en bloggpause, super. 

Nause. Levande hav.
Gjorde lollos hår idag ❤

Snart ska vi moffa Emmas störtunderbart goda kladdkaka än en gång foodgasm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar