måndag 2 september 2013

Det gick bra , allt gick bra

En sak jag verkligen hatar med att blogga , det är att man kan liksom inte höra hur jag förvränger min röst när jag säger saker i huvudet som jag skriver i mina inlägg. Så vissa meningar kan se så konstiga ut att jag inte själv vill läsa men då fattar ni att jag förvränger min röst. Jupp.... 

Det är måndag och nervositeten är över. Nämen sången gick jättebra och min klass är så otroligt jävulskt underbar att man vill bara stoppa dom i en ask och bära med sig dom för alla sprider sån energi typ! Nej jag är ej creep. För att komma till saken så klappade alla och gjorde stämningen lättsam så man kände sig typ trygg när man sjöng!
Jag hoppas verkligen att du som läser har kommit i en minst lika bra klass (även om du är 50 års gubbe som är arbetslös) och att du trivs med människorna!

Lägenheten var underbar. Vill inte skriva för mycket eftersom det är inte fullt klart en. Dealeeen alltså!

Sitter på tåget nu efter en Bra dag och ska hem och äta köttfärssås och spagetti. Typisk måndagsmat tycker jag!

Justeeeee nyinköpt : 
Jaaaa jag köpte shorts i september.
Lite preepair för kylan.

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar