söndag 1 september 2013

Catch up time med bästa vännen!

Känns så otroligt konstigt att inte längre varje morgon träffas och känna tryggheten i oss i skolan längre!
 Agnes har börjat blackan och jag kulturama som sagt. Så alltså inget mer dagligt träffande. Trodde vi faktiskt skulle bryta ihop men tycker vi klarar det rätt bra! <3 så idag efter skolan så kom hon och så hade vi våran veck-liga haha fika. Ingenting slår dom. Frappen som båda hade längtat efter var så jäääävulskt klockren och tips, den bästa finns på Weyne's coffee! Sen så gick vi litt i affärer, hitta en tröja till aaf och sen satte hon ihop en sjukt snygg outfit. Som jag alltid sagt så ska hon bli designer när hon blir stor, men hon vill bli läkare... Määän dee blir finfint de med. 

Båda skulle åkt till krillan ikväll men så blev det ej efter att min familj bestämde sig för att träffas allihopp... Och då har jag absolut ingenting att säga till om, vilket suger. Så det blir hemmamys för mig ikväll. 
Hoppas krillan blir grym! 

Litt pics 
Frappe för fan
Sååå schnyggt- tack vare aaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar