tisdag 3 september 2013

SUUUUSHIIIIIU

Mm mmmm! Ringde pappa från tåget och lyckades övertala honom åt att just äta sushi ikväll. Det är litt lustigt för att jag åt sushi för första och senaste gången i 6:an alltså för 4 år sedan. Då tyckte jag att det var helt okej men kände ingen "OOOH HEAVEN" -feeling. Sen nu för några veckor sedan så fick jag just en sån feeling och bara kunde inte sluta tänka på sushi har ingen aning om hur det kom sig (antar pga de där jävla hormonjävlarna som spökar) men så var det i alla fall. Så vi åt då sushi för 49 minuter sen och det var GRYYYYMT! Asså aa det var det. Så nu belliboo om du läser detta så har jag värmt upp till våran mojsdag då du får visa mig Sthlm's bästa suuuushii! ❤ 

Min dag idag( för er få som undrar) så har den varit... Trött. Haha till och med mina giiirls på lunchen undrande varför jag var så tyst, och ändå så pratade jag liksom, så kände jag på pannan och kände efter i kroppen och insåg att jag nog har feber. Under hela veckan har jag varit som lite småsjuk men har inte velat inte se det för skolan har dragit mig så mycket(?!?!?! Va hände?!?!?!) men så alltså så blir det en hemma-vila-upp-sig dag imorgon så sen är det bara på't igen! 

JUUUUUSTE EXTAAAAAS DEALEN ÄR KLAR OCH JAG BLIR OFFICIELT STOCKHOLMARE NÄSTA VECKA! 
Så alla bonde smeknamn är från och med snart over biatches. 


Todajs klädrus
Pappi 
Vill aldrig i hela mitt liv veta ingredienserna i denna 👆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar