onsdag 25 september 2013

7097


Minaaaaa finaaaaaa!!! <3333
Nollningen i fredags. Jag fick: 
•Dricka ett rått ägg 
•Sjunga Carolas "främling" för en främling på Drottninggatan  
•Gå in på donken sätta toapapper från röven och skon och gå runt där inne tills någon skulle säga till. Och jag hade sådan jävla tur. Det han knappt gå en minut så sa en gubbe till mig! Woopelliwoop
•Dansa bakom tre främlingar like craycray tills de skulle märkte på Hötorget 
•Göra en dans till "can't hold us" med 4 stycken till för att sedan dansa inför alla musikalare. Och vi fick 20 minuter på oss.
•jag fick en lapdance 

Detta va skoj. 

På fredagen så åkte jag hem till min bror och hans sambo som skulle ha namngivelse till sin dotter och jag skulle baka cupcakes! De blev asgoooooda så jag tänkte lägga upp receptet senare!

Sen vareju dåååå insparksfest på lördagskvällen i slakrhuset med tema GLITTER!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar