tisdag 17 september 2013

Fan nästan vuxen asså.

Som i morgonens inlägg visas en bild på min rullväska och den rullväskan ska jag säga er. Hatar jag och kommer hata för resten av mitt liv. Ni vet när man tänker en knasig tanke som "hah tänk om resvväskehandtager går av idag" a så tänkte jag och sen VAFAN såklart precis när jag slutar skola och ska hem i regnet så här handtagsjäveln av! Mm satte det var ju lagom jobbigt. Blev så arg. Så tips! Ta aldrig med resväska till skolan=självmord. 

I alla fall så handlade jag idag själv för första gången till mig själv. Knasig mening men ni fattar. Och det kändes verkligen så konstigt. Blev helt lost och ba VA ÄTER MAN TILL FRUKOST?
Typ... Men det gick bra! 
Så ikväll laga jag min egen mat,åt själv och diskade! Det går bra nu!

Hoppas att alla haft en fin regnig tisdag med stövlar och mys! 
Spontan-träffade även Emmush idag. Kände nån höll på min axel vid tunnelbaneuppgången och vips så va det hon. She lighted up my day! 

Ska sova nu är trött. 

Första ego-picen i nya rummet lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar