söndag 15 september 2013

GODMORGON SÖDER

Världens lyckligaste tjej vaknade just upp här, i en rum på söder. 

Jag skulle ringa mamma när jag vaknade för att berätta hur allt hade gått och märkte att jag hade tappat rösten! NOOOOOO FUCKING HELVETTE 
Så jävulskt irriterande! För det första är det jobbigt för att jag kommer inte kunna kommunicera med min hyresvärd, för det andra så glömde jag att handla frukost igår så jag måste nu ut på stan till nått fika och beställa te utan någon röst! Så vi får väl se hur det går. Det är så att det är sång imorgon också, som jag obviosly inte kommer kunna vara med på.

Det mest irriterande är att jag vet inte varför jag tappade rösten, jag är liksom inte förkyld. Jajaaa detta var bara en liten tiny detalj från vardagen. 
Jag är lycklig ändå! 

så från och med nu kommer ni få följa hon som har bott på landet i hela sitt liv och nu blivit inneboende i Sthlm! 

Annars så kommer detta bli plugg-dag.

 WIIIIEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar