onsdag 11 september 2013

Amenasså

Joo detta med jämn uppdatering gick ju inte som planerat... Meeeen hoppas det finns nån som läser ändå! 
Denna vecka har och kommer fortfarande bli väldigt grym men stressig! I tisdags så var jag och lyssnade typ på när min bästa vän Love sjöng på någon sångafton på södra latin! Han är så jävulskt total grym på att sjunga. Men  varför jag skrev typ lyssnade var för att jag som stod utanför dörren in till konserten och hörde allt därifrån för att jag fick inte komma in! Det är för lång historia för att skriva här hur det blev så men det sög i alla fall. Efter sång mojset så slagga vi hos honom och allmänt pratade , vi hade inte träffats på 1 månad så det var nirre. Tack för att du finns om du läser! (Klart du gör)

Träffade även bästusEmmush igår och åhh va det var härligt, vi hade inte heller träffats på sjukt länge! Så tack så mycket det var lika grymt som alltid! 

 I måndags så köpte jag ju lite grejs till mitt nya rum som inneboende och ikväll så ska mami&papi åka upp och fixa i rummet och ställa i ordning och så. 
Jag har första lektionen för terminen på Calle Flygares Teaterskola idag, jag går en fördjupningskurs med underbara människor som jag heller inte träffats på äckligt länge så jag är extremt taggad det ska bli sjukt kul. Så alltså efter teatern åker vi till lägenheten och fixar. 

Vill skriva mer men får väl göra ett till inlägg! 
Puss och kram på er och ha en grym torsdag!


Träffade min älskade tös i måndags.
Cassual eftermiddag i tisdags
Määääääään guuuuiiid så sooeta. 
Godmorgon. /en försenad Lisa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar